Ehh aku ade blog.

Sunday, August 10, 2014

Assalamualaikum... 


0348. still cant sleep. tengah sesedih sorang diri, teringat lah yg aku ade blog lagi rupanya. hmm dah berhabuk sangat dah ni rasanya. dah sampai masa aku lap mana patut. kemas kemas sikit. mana lah tau ade rezeki, ade org datang beraya kat sini. raya kan tak habis lagi. 

Cakap pasal raya. selamat hari raya lah semua. mohon maap atas segala kesilapan yg aku dah lakukan kat kalian semua. Tadi bila bukak facebook , masyarakat maya masih lagi bicara soal gaza. boikot dan sebagainya. Pastu tetiba tergoda mata ini pada status yg menulis tentang krisis MB di selangor. hurm. 

Bila lah nk habis bicara soal politik kat malaysia ini. pernah dulu bercita cita nk jadi YB . tapi tak tau lah kemana cita cita tu sekarang. sekarang ni cita cita aku nk kumpul duit beli tanah je dulu . nk buat rumah paling dekat yg boleh dengan rumah parent aku . usia diorng kan makin meningkat . siapa lah nk tgok2 kan kalau aku stay jauh2. 

kawin? hurm... penat dah hati ni sebenarnya. biarlah. biarlah tuhan saja yg aturkannya. mata pon dah mengantuk... rindu tu ade, tapi kene lah bersabar. aku yakin pasti ada hikmah bagi org yg bersabar. akhir kata, bahagia itu perlu ditunggu. bersabarlah hati untuk menanti. 

Sekian 



You Might Also Like

0 comments